ČAZMA 2
Rank | St. br. |
Posada
Vozilo |
Naci. |
Grupa Klasa |
Vrijeme |
Zaost. prvi Zaost. preth. |
Brzina |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 37 |
D. Močibob / P. Vivoda Ford Escort MK1 |
![]() ![]() |
RWD RWD |
2:21,1 |
|
68.3 |
2 | 43 |
R. Gašparini / B. Čolak BMW 328 |
![]() ![]() |
RWD RWD |
2:29,4 |
+8,3 +8,3 |
64.5 |
3 | 38 |
L. Dančulović / M. Bahorić Lada 2105 |
![]() ![]() |
RWD RWD |
2:29,6 |
+8,5 +0,2 |
64.4 |
4 | 45 |
O. Bercez / K. Laszlo Lada 2105 |
![]() ![]() |
RWD RWD |
2:32,4 |
+11,3 +2,8 |
63.3 |
5 | 36 |
D. Šamec / N. Miketić BMW 320ci |
![]() ![]() |
RWD RWD |
2:33,3 |
+12,2 +0,9 |
62.9 |
6 | 42 |
G. Maver / K. Slejko BMW E36 323TI |
![]() ![]() |
RWD RWD |
2:34,4 |
+13,3 +1,1 |
62.4 |
7 | 40 |
T. Tomljanović / M. Gmižić BMW 318 ti |
![]() ![]() |
RWD RWD |
2:36,9 |
+15,8 +2,5 |
61.4 |
8 | 39 |
F. Jukić / Z. Raštegorac BMW 318 Compact |
![]() ![]() |
RWD RWD |
2:39,0 |
+17,9 +2,1 |
60.6 |
9 | 46 |
T. Racz / V. Hetesi Lada 2101 Gr2 |
![]() ![]() |
RWD RWD |
2:43,6 |
+22,5 +4,6 |
58.9 |
Ukupni poredak
Rank | St. br. |
Posada
Vozilo |
Naci. |
Grupa Klasa |
Vrijeme
Kazne |
Zaost. prvi Zaost. preth. |
Brzina |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 = |
37 |
D. Močibob / P. Vivoda Ford Escort MK1 |
![]() ![]() |
RWD RWD |
4:46,1 |
|
67.4 |
2 = |
38 |
L. Dančulović / M. Bahorić Lada 2105 |
![]() ![]() |
RWD RWD |
4:58,7 |
+12,6 +12,6 |
64.5 |
3 = |
43 |
R. Gašparini / B. Čolak BMW 328 |
![]() ![]() |
RWD RWD |
5:01,7 |
+15,6 +3,0 |
63.9 |
4 +1 |
45 |
O. Bercez / K. Laszlo Lada 2105 |
![]() ![]() |
RWD RWD |
5:10,0 |
+23,9 +8,3 |
62.2 |
5 -1 |
36 |
D. Šamec / N. Miketić BMW 320ci |
![]() ![]() |
RWD RWD |
5:10,4 |
+24,3 +0,4 |
62.1 |
6 +1 |
42 |
G. Maver / K. Slejko BMW E36 323TI |
![]() ![]() |
RWD RWD |
5:16,2 |
+30,1 +5,8 |
61.0 |
7 +1 |
40 |
T. Tomljanović / M. Gmižić BMW 318 ti |
![]() ![]() |
RWD RWD |
5:23,4 |
+37,3 +7,2 |
59.6 |
8 -2 |
46 |
T. Racz / V. Hetesi Lada 2101 Gr2 |
![]() ![]() |
RWD RWD |
5:24,0 |
+37,9 +0,6 |
59.5 |
9 = |
39 |
F. Jukić / Z. Raštegorac BMW 318 Compact |
![]() ![]() |
RWD RWD |
5:26,4 |
+40,3 +2,4 |
59.1 |